ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

طراحی زیبا و کاربر پسند در صورتی مفید است و بازدهی دارد که باعث توسعه و کارآمد تجارت شما شود، اینکه آیا وب سایت شما نتایج خوبی در بازاریابی استراتژیک ارائه می دهد یا خیر، نیازمند تحلیل و بررسی تجارت و بازار کسب و کار شماست.

تحقیقات بازار گام اول در طراحی سایت استراتژیک

تحلیل رقبا و تحقیقات بازار، مرحله مقدماتی پروژه طراحی سایت شما باید باشد که در واقع اصول و ستون هر تصمیمی است که برای تجارت خود در راه آنلاین کردن کسب و کار خود می گیرید و واقعاً پایه های یک پروژه موفق وب سایت هستند.  طراحی خوب چیزی غیر از “طراحی خوب” نیست. وب سایت جدید شما ممکن است از نظر ذهنی عالی به نظر برسد ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در برابر بازاریابی KPI بازدهی خوبی ارائه دهد.

 

اولین تصمیمی که باید برای شروع یک پروژه وب سایت جدید بگیرید این است که آیا استراتژیک است یا غیر استراتژیک. یک پروژه غیر استراتژیک پروژه ای است که هیچ هدف بازاریابی در ارتباط با آن ندارد. یک پروژه استراتژیک پروژه ای است که با استراتژی بازاریابی شما همخوانی دارد تا به نتایج قابل اندازه گیری برسد. به عنوان یک بازاریاب و فروشنده، این تصمیم باید واضح باشد!

 

در سال ۲۰۲۰ که بازار دیجیتال از محتوا و رقابت اشباع شده است ، برجسته شدن و برقراری ارتباط با مشتریان دشوارتر و مهمتر از هر زمان دیگری است. داشتن یک وب سایت استراتژیک که واقعاً برای پشتیبانی از بازاریابی و فروش کار می کند ، می تواند شما را در راس صنعت خود قرار دهد و تجارت شما را به جلو سوق دهد.

 

یک وب سایت استراتژیک دقیقاً چگونه تجارت من را پیش می برد؟

کار با یک شرکت طراحی سایت در یک پروژه وب سایت استراتژیک اغلب به این معنی است که شما برای درک بهتر کاربر ، صنعت و رقبا از تحقیقات بازار استفاده خواهید کرد ، یک استراتژی ایجاد می کنید که وب سایت شما را قادر می سازد به اهداف استراتژیک تجاری خود برسید. و برای تعیین این استراتژی به شما کمک خواهیم کرد.

 

این هدف اصلی مرحله تحقیقات است: همسویی پروژه وب سایت با اهداف تجاری. این امر همچنین اطمینان خواهد داد که همه از اینکه موفقیت باید از طریق راه ها به دست آید، آگاه خواهند بود.

 

مراحل طراحی و ، با در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای کاربر ، توجه کاربر را به خود جلب می کند. این را می توان با تحقیق در مورد شخصیت های کاربر و جریان سفر کاربر انجام داد. ملاحظات دیگر در این مرحله از کار می تواند ممیزی های تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل رقبا ، تحقیقات SEO ، فریم ورک UX ، نقشه برداری سفر کاربر در سایت و غیره باشد.

همه این موارد می تواند یک پروژه وب سایت جدید برای دستیابی به نتایج بازاریابی از جمله افزایش ایجاد کند:

  • بهینه سازی و سئو سایت (SEO)
  • نرخ تبدیل
  • تولید لید ورودی
    این کار می تواند از همان ابتدا اطمینان حاصل کند که وب سایت شما برای موفقیت آماده است!

 

من یک وب سایت استراتژیک می خواهم! از کجا شروع کنیم؟

 

تی مدیا به عنوان یک شرکت طراحی سایت در تبریز ، مرحله تحقیقات بازار را با یک “جلسه شروع” آغاز می کند. این جلسات برای دستیابی به درک مشترک از اهداف پروژه برای ترسیم آنچه مشتری می خواهد بدست آورد و چگونگی اندازه گیری آن انجام می شود.

جلسات شروع پروژه همچنین شامل بحث در مورد مخاطبان هدف است – می خواهید به چه کسی بفروشید ؟ گروه اولویت کدام است؟ چه خصوصیاتی دارند؟ آنها چه چیزی می خواهند از وب سایت شما دریافت کنند؟

رعایت الزامات محتوا – ممیزی محتوا ، انتقال محتوا ، کلمات کلیدی و سئو SEO بسیار مهم است.

در این جلسه ، ما مخاطبان اصلی را معرفی خواهیم کرد ، پروسه های تصویب و خطرات احتمالی را به طور خلاصه شرح خواهیم داد ، جدول زمانی را شکل می دهیم و بودجه را مشخص می کنیم. مرتب سازی زودهنگام این نکات لجستیکی به این معنی است که مدیریت پروژه به نرمی پیش می رود.

هدف ما ایجاد یک رابطه قوی طراحی و مشتری است که بر اساس همکاری و اعتماد متقابل ساخته شده است. ارتباط روشن برای شروع یک پروژه وب سایت کارآمد کلیدی است.

 

جلسه شروع عالی به نظر می رسد. بعدی چیست؟

  • پس از مشخص شدن اهداف پروژه ، می توانیم جریانات شخصیتی و کاربران ، رقبا ، نقشه های سایت ، نقشه های محتوا ، فریم های سیم UX و الزامات SEO را شروع کنیم.
  • با مشاهده پرسوناژها ، ما پرتره هایی از کاربران هدف ایجاد می کنیم تا اهداف ، انگیزه ها و موانع آنها در استفاده از وب سایت شما را مشخص کنیم. این به ما کمک می کند تا مسیرهایی را که ممکن است در سراسر وب سایت شما طی کنند پیدا کنیم تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربری ممکن را فراهم می کند. مسیرهای کاربر در مراحل مختلف سفر خریدار تقسیم بندی می شوند: آگاهی ، ملاحظه و خرید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا یک روش موثر برای الهام گرفتن از وب سایت های دیگر در صنعت شما است. از اینجا می توانید آنچه را که دوست دارید یا دوست ندارید در مورد آنها تشخیص دهید تا زمینه های پیشرفت و راه های برجسته سازی را شناسایی کنید.
  • نقشه سایت و  ساختار محتوا نمایشی از ساختار پیمایشی وب سایت شماست. ما این موارد را در مرحله کشف پروژه می سازیم تا به محض تحقق مسائل ساختاری ، تنظیماتی انجام دهیم.
  • نقشه های محتوا طرحی را برای استراتژی محتوای شما ارائه می دهند تا مطمئن شوید مطالب شما به روز، دقیق هستند و اطلاعات و ارزش کافی را برای مخاطبان شما فراهم می کنند. عناصر خاصی باید مورد توجه قرار گیرند مانند تولید محتوا ، استخدام نویسنده متن و بازنگری مطالب پس از انتشار.
  • وایر فریم های UX طرح های تصویری وب سایت هستند که نشان می دهد بلوک و ویژگی های محتوا در صفحات چگونه است. آنها با در نظر گرفتن کاربران اصلی طراحی شده اند تا قبل از رسیدن به مرحله طراحی زیبایی، ساختارها و طرح ها را نشان دهند.
  • تحقیقات سئو به شما کمک می کند تا وب سایت جدید شما در موتورهای جستجو چه رتبه ای در برابر دیگران داشته باشد. سئو بر ساختار محتوا ، نقشه سایت ، طرح بندی و کلمات کلیدی مورد استفاده در وب سایت تأثیر می گذارد و از همان ابتدا واقعاً باید مورد توجه قرار گیرد.

تحقیقات بازار برای پروژه وب سایت حیاتی به نظر می رسد. اما آیا زمان بر نخواهد بود؟

تحقیقات و تحلیل بازار زمان بیشتری را به پروژه و در نتیجه هزینه اضافی اضافه می کند ، اما برای یک استراتژی بلند مدت این سرمایه گذاری های اولیه خودشان را جبران می کنند.

در اینجا مثالی از مرحله استراتژی ، کشف و تعریف است که در تی مدیا برای پروژه جدید طراحی مجدد وب سایت انجام دادیم:

 

استراتژی تحقیقات بازار فاز اول طراحی سایت در تی مدیا

قبل از مراحل طراحی و توسعه ، انجام این مرحله از پروژه تقریباً ۲ هفته به طول انجامید.

این کار مقدماتی اطمینان حاصل کرد که ما وب سایتی را ارائه داده ایم که نه تنها عالی به نظر می رسد ، بلکه کاربر محور است ، با سفر کاربر مطابقت دارد ، برای جستجو بهینه شده و میزان بالای لید تبدیل را تضمین می کند.

بنابراین آیا استراتژی، کشف و تعریف نتیجه داد؟
یک شبه و طی چند روز پس از راه اندازی ، تحقیقات استراتژی ، کشف و تعریف ما منجر به موارد زیر شد:

۲۲۰۹٪ افزایش در موقعیت های رتبه بندی Google
۱۹۷٪ افزایش در کلمات کلیدی هدف جدید در رتبه بندی
۳۱۰٪ افزایش در تبدیل لید

بازگشت سرمایه از این پروژه به این معنی است که ظرف چند ماه پس از راه اندازی هزینه های خود را پرداخت خواهد کرد.

اینها دستاوردهای یک پروژه وب سایت استراتژیک است که در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی تلاش می کند. اگر این مشتری در ابتدای کار در استراتژی ، کشف و تعریف سرمایه گذاری نکرده بود ، قطعاً وب سایت جدید وی تا این حد تأثیر نداشت.

 

ما در تی مدیا علاقه مند به توانمندسازی بازاریابی سایت از طریق پروژه های نوآورانه تولید ROI است. جهت طراحی پروژه وب سایت استراتژیک و دستیابی به اهداف تجاری خود با ما در تماس باشید.

مطمئنا سایر روش هایی مثل طراحی اپلیکیشن در تبریز ، هم مناسب تجارت شما خواهد بود، پس جهت بالا بردن فروش خود با ما در تماس باشید.