ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

در دنیای دیجیتال امروز ، وب سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی چیز غیرمعمولی نیستند. انواع مشاغل بزرگ و کوچک به منظور افزایش درآمد و دسترسی به طیف وسیع تری از مشتریان وارد تجارت الکترونیکی شده اند.

با این حال ، همه وب سایت ها برابر نیستند و یک دلیل خاص برای آن وجود دارد. ویژگی های خاصی وجود دارد که صادقانه می گویم ، هر وب سایت تجارت الکترونیکی نیاز به ایجاد برند خود دارد. اینها ابزاری هستند که نه تنها می توانند به افزایش بازدید و فروش شما کمک کنند بلکه می توانند بر درک مشتری از شرکت شما به طور کلی تأثیر بگذارند. در حقیقت ، اگر وب سایت شما از این ویژگی های مفید به خوبی استفاده نکند ، می تواند در معرض آسیب جدی قرار گیرد.

مشتریان ممکن است متزلزل باشند و اگر وب سایت شما انتظارات آنها را برآورده نکند ممکن است تمایلی به استفاده از آنها نداشته باشند. متأسفانه ، این می تواند منجر به کاهش بازدید و فروش زیاد از دست رفته شود.

در بیشتر موارد، مصرف کننده مدرن می داند چه چیزی را از یک وب سایت می خواهد. آنها به یک دلیل خاص از سایت شما بازدید می کنند و اگر از سایت شما راضی نباشند ، استفاده از آن را ادامه نمی دهند و به راحتی فروشگاه اینترنتی و وب سایت دیگری را جایگزین شما می کنند.

یک سایت کاربردی با بازخورد بالا و موثر برای هر تجارتی که واقعاً می خواهد در دنیای تجارت الکترونیک موفق شود، ضروری است.

گفته می شود که اگر سایت فروشگاهی شما آنطور که دوست دارید خوب عمل نمی کند ، ممکن است یکی از این پنج ویژگی مهم زیر که بازدیدکنندگان و خریداران هنگام خرید آنلاین، انتظار دارند داشته باشد را ندارد:

۱. یک سایت سازگار با موبایل واقعی!

جهان بیشتر و بیشتر در اطراف دستگاه های مختلف تلفن همراه متمرکز می شود و وب سایتی که مناسب تلفن همراه نباشد از وب سایت های دیگر عقب است. اکثر بازدیدکنندگان موبایل های هوشمند، تبلت و یا هر نوعی دستگاه هوشمند همراه را به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود دارند و از آنها استفاده می کنند. در نتیجه،  در درجه اول به خاطر راحتی با دستگاه تلفن همراه خود وب گردی می کنند. کم کم خرید از طریق کامپیوتر و لپ تاپ جزیی از گذشته می شود زیرا اکنون و آینده متعلق به تلفن همراه است.

بنابراین ، به عنوان یک کل ، داشتن یک سایت مناسب برای موبایل یک مزیت بزرگ برای هر سایت فروشگاهی و شرکت تجارت الکترونیکی است. چون مردم معمولاً از دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنند یا آن را همراه خود دارند.

مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام یا سایر اپلیکیشن های موبایل تبلیغاتو محصولات شما را میبینند و وارد وب سایت شما می شوند، انتظار یک وبسایت ویژه خرید آنلاین با موبایل را دارند، یک سایت مناسب برای موبایل احتمال ماندن در سایت شما و انجام خرید را بسیار بیشتر می کند.

پس طراحی سایت مناسب خرید آنلاین با موبایل یک نکته کلیدی برای افزایش نرخ تبدیل و تبدیل بازدید به فروش است.

در صورت نداشتن سایت سازگار با موبایل، مشتریان هنگام بازدید از خود می پرسند: در چرا در فروشگاه آنلاین شما، سایت فروشگاهی که به درستی برای من طراحی نشده است، به زحمت بمانم، وقتی می توانم به راحتی از سایت دیگری استفاده کنم؟ و بدون اینکه چیز زیادی از دست بدهند، سایت رقیب شما را جایگزین خواهند کرد!

اگر نیاز به طراحی مجدد وب سایت یا طراحی سایت فروشگاهی دارید، با ما تماس بگیرید.

۲. امنیت و دارا بودن SSL

امنیت چیزی است که هر فردی برای آن ارزش قائل است. مردم دوست دارند احساس امنیت و امنیت کنند. البته وب سایت ها به هیچ وجه از این قاعده مستثنی نیستند. به ویژه برای سایت های فروشگاهی و تجارت الکترونیک. به طور خلاصه ، وب سایت شما چیزی را می فروشد ، بنابراین استفاده از آن برای مشتریان شما ایمن است.

هر وب سایتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود ، به خصوص در مورد اطلاعات مهم ، برای مشتریان ایمن نیست. آدرس ، شماره کارت و نام همه مواردی است که مشتری هنگام ورود به معامله در هر سایتی انتظار دارد از امنیت برخوردار شود. متأسفانه همیشه برای هر وب سایتی اینگونه نیست. مشتریان می توانند اطلاعات خود را در سایت های ناامن به سرقت ببرند ، چیزی که همیشه تأثیر بدی در تجارت شما خواهد داشت.

به همین دلیل مهم است که سایت تجارت الکترونیک شما تا حد ممکن ایمن باشد. اول ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای اتصال HTTPS ایمن است – این در نهایت کار شما را بسیار مفید خواهد کرد. این امر نه تنها به ایمن ماندن اطلاعات مشتریان کمک می کند ، بلکه باعث افزایش سطح اعتماد بین وب سایت و مشتری می شود.

با این حال ، یک اتصال ایمن در واقع فقط نوک کوه یخ ایمنی است. درج یک سیاست حفظ حریم خصوصی در جایی از وب سایت خود ، ایده آل در پاورقی ، مهم است تا مشتریان بدانند چه اطلاعاتی از آنها به اشتراک گذاشته می شود و چگونه. سطح شفافیت بین یک شرکت و مشتریان آنها کاملاً ضروری است.

حتی بیشتر ، سطح امنیتی اضافی وجود دارد که احراز هویت دو عاملی است. این مرحله اضافی در روند ورود ، کدی را به آدرس ایمیل یا شماره تلفن کاربر ارسال می کند و امنیت را حتی بیشتر می کند. در نهایت ، صرف نظر از اینکه چقدر دوست دارید پیش بروید ، بسیار مهم است که مشتریان خود را در وب سایت خود احساس امنیت کنند. در غیر اینصورت ، آنها احتمالاً اکنون یا در آینده پول خود را برای محصولات شما خرج نمی کنند.

 

اگر نیاز به ایمن سازی وب سایت خود دارید با ما تماس بگیرید.

 

۳. تبلیغات

پیشنهادات و تبلیغات ویژه برای جذب بازدید به سایت تجارت الکترونیکی و تبدیل آن به فروش ، ابزار فوق العاده مفیدی هستند. غالباً ، مشاغل از رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، پیام های متنی و حتی عنوان وب سایت های خود به عنوان روش هایی برای اطلاع مشتریان در مورد تبلیغات در حال انجام استفاده می کنند. این یک روش موثر برای افزایش بازدید و فروش با تلاش بسیار کم است.

وقتی مشاغلی تبلیغاتی را در عنوان وب سایت خود قرار می دهد ، به همه کسانی که از آن بازدید می کنند اطلاع می دهند که نوعی فروش یا پیشنهاد ویژه در جریان است. این به مشتریان بالقوه انگیزه می دهد تا در مواقعی که ممکن است نداشته باشند به مرور بپردازند و بیشتر از همه منجر به افزایش فروش می شود. اگر وب سایت شما بتواند مشتریان را بیشتر روی آن نگه دارد ، به احتمال زیاد آن مشتریان خرید می کنند.

اگر مصرف کننده معتقد باشد که از خرید خود ارزش بیشتری کسب می کند (یعنی فروش ۲۰ درصدی در سایت) ، احتمالاً هزینه بیشتری خرج خواهد کرد. تبلیغات ممکن است یک ویژگی ساده به نظر برسد و حتی ممکن است برای برخی از مشاغل مورد پسند باشد ، اما در صورت استفاده صحیح از آنها واقعا می تواند تفاوت ایجاد کند.

جهت طراحی اپلیکیشن موبایل با ما تماس بگیرید.

۴. وب سایت کاربر پسند

وقتی صحبت از هر نوع وب سایتی می شود ، سهولت استفاده بسیار مهم است. با این حال ، این برای هر نوع وب سایت تجارت الکترونیکی صد چندان صحت دارد. واقعیت این است که مشتریان برای وب سایتی ارزش قائل هستند که نه تنها خدمات مفیدی را ارائه می دهد ، بلکه استفاده و پیمایش آن نیز آسان است. از نظر مصرف کننده ، اگر وب سایتی برای پیمایش آسان بیش از حد پیچیده باشد ، از قبل ارزش آن کاهش یافته است.

مشتریان در یک لحظه تصمیم به خرید می گیرند. به همین دلیل وب سایت شما باید در آوردن هر مشتری بالقوه برای خرید نهایی تا حد امکان کارآمد باشد. اگر جابجایی با سایت شما برای آنها دشوار است ، این فقط یک مانع دیگر در راه فروش واقعی است.

به همین دلیل استفاده از سایت شما در حد امکان آسان است. مشتریان نباید در جستجوی آنچه می خواهند باشند تلاش کنند و هر ثانیه بیشتر طول می کشد فرصتی است که آنها به مکانی دیگر می روند. استفاده موثر از ویژگی هایی مانند پیمایش پودر نان ، میله های جستجوی تکمیل خودکار و فیلترها ، تجربه هر مشتری را بسیار ساده تر می کند – و این باعث فروش مداوم و پایدارتر می شود.

جهت طراحی فروشگاهی اینترنتی با ما تماس بگیرید.

۵. بررسی و رتبه بندی مشتری

اغلب ، بررسی ها و رتبه بندی ها از اولین مواردی است که مشتری قبل از خرید به آن نگاه می کند. این به آنها احساس کیفیت محصول را می دهد و همچنین به آنها امکان می دهد ببینند مشتریان دیگر در مورد آن چه می گویند. اگرچه به نظر می رسد بررسی ها یک چیز کوچک باشد ، اما واقعیت این است که آنها تأثیر بسزایی در موفقیت وب سایت تجارت الکترونیک دارند.

این ویژگی ها به مشتری این فرصت را می دهد تا کالایی را قبل از اینکه متعهد به خرید آن شود ، ارزیابی کند. به عنوان مثال رتبه بندی در اینکه مشتری حتی به کالایی علاقه دارد یا نه ، تأثیر دارد. اگر مورد خاصی رتبه بندی بالایی داشته باشد ، احتمالاً مصرف کنندگان روی صفحه آن کلیک می کنند و خرید آن را در نظر می گیرند. البته برعکس در مورد محصولاتی که رتبه بندی کمتری دارند نیز صادق است.

بررسی های کاربران به روشی مشابه کار می کنند. مشتریان معمولاً وقت می گذارند تا نظرات سایر مشتریان را بخوانند تا تصمیم بگیرند که آیا کالایی ارزش خرید را دارد یا نه. در حالی که بررسی های مثبت مطمئناً به افزایش ارزش درک شده مورد کمک می کند ، داشتن ترکیبی از نظرات مثبت و منفی مفیدتر است. همه اینها به درک مشتری از قابل اعتماد بودن تجارت شما بستگی دارد.

بررسی ها و رتبه بندی ها فقط به مشتری نشان نمی دهد که دیگران در مورد یک محصول خاص تصور می کنند ، بلکه سطح شفافیت را نیز فراهم می کند. این ویژگی ها نشان می دهد که تجارت شما نه تنها خدمات یا کالای ارزشمندی را ارائه می دهد ، بلکه مایلید با مصرف کنندگان خود صریح و صادق باشید.

بررسی های بد ممکن است رتبه کلی مورد را در سایت شما کاهش دهند ، اما همچنین به مشتریان نشان می دهد که شما فقط هر بررسی منفی را که به شما ارائه می شود پنهان نمی کنید.

 

جمع بندی

در نهایت ، این پنج ویژگی باعث ایجاد یا خراب شدن سایت تجارت الکترونیک شما می شود. به منظور رشد و موفقیت سایت خود ، این ویژگی ها ضروری است. بی توجهی به استفاده از آنها یا انتخاب بی فایده برای پیاده سازی آنها دیگر گزینه چندانی نیست – مشتریان انتظاراتی دارند و اگر آنها را برآورده نکنید ، آنها فقط به مکانی دیگر می روند.

به سادگی با استفاده از این پنج ویژگی اطمینان حاصل خواهید کرد که سایت تجارت الکترونیکی شما می تواند در مدتی که روز به روز دیجیتالی می شود همگام شود.

مطمئن نیستید که هیچ یک از این ویژگی های اساسی را از دست داده اید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید.