ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

گوگل ادز

مقدمه

یکی از مهمترین عوامل مهم در موفقیت تجارت تبلیغات است. و یکی از این راه ها تبلیغات در گوگل است. یعنی تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل توسط سیستم Google Adwords می باشد. با توجه به استفاده بالای کاربران دنیا و ایرانی از این موتور جستجو ، طراحی سایت هایی که توسط گوگل معرفی شوند بازدید بسیار بالایی خواهند داشت. هنگامی که در گوگل تبلیغات بدهید هنگامی که کلماتی که برای آن تقاضای تبلیغ داده این جستجو بشود، گوگل قبل از نتایج سایت شما را نمایش می دهد و یک کلمه ad در کنار لینک قرار می دهد که نشان دهنده تبلیغ است. گوگل امکانات بسیار زیادی توسط نرم افزار تبلیغات گوگل Google Adwords در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین فرایند تبلیغات در گوگل موجب بهبود رتبه وب سایت شما در گوگل می‌شود.

نحوه پرداخت هزینه

گوگل به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما بشود، از شما هزینه می گیرد. این روش تبلیغ با نام تبلیغات کلیکی هوشمند شناخته می شود. این هوشمند بسته به نیاز شما قابل توسعه است، مثلا آگهی تبلیغاتی شما در هر نقطه از جهان که بخواهید دیده شود. (به عنوان مثال فقط کاربرانی که در ایران زندگی می کنند و کلمه “دانلود” را جستجو کرده اند، تبلیغ شما را ببینند ). در این روش، نمایش طراحی سایت شما در صفحه اول گوگل هزینه ای ندارد و تنها زمانی هزینه ای پرداخت می کنید که کاربر بر روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شما شود. و در نهایت گوگل با ارائه گزارشات تحلیلی و کاملا تخصصی به بهبود روند تبلیغات شما کمک می کند.

مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟

روزانه صدها میلیون ها نفر از گوگل برای جستجو استفاده می کنند
فقط در صورت کلیک بر روی تبلیغ شما و ورود به طراحی سایت، از حساب شما پول کسر می شود
شما برای افرادی تبلیغ می کنید که به دنبال خرید کالا یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. به همین دلیل بازدهی این نوع تبلیغات بسیار بیشتر از سایر روش های مرسوم است.

اساس کار تبلیغات در گوگل

 

تبلیغات در گوگل توسط یک سیستم تبلیغاتی در Google AdWords، دارای ساختار نوعی به صورت زیر است:

  • کمپین: بر اساس هر یک از اهداف تجاری که در کسب و کار خود برای سیستم تبلیغات خود در نظر گرفته اید، شما نیاز دارید تا یک کمپین تبلیغاتی در اختیار داشته باشید. به طور مثال، ممکن است یک هدف شما افزایش تماس های تلفنی، و دیگر هدف شما افزایش بازدید از فروشگاه فیزیکی تان باشد. هر کمپین، یک نوع مخاطب خاص را هدف گذاری می کند که بر اساس اینکه آنها که هستند، در کجا زندگی می کنند و چه زمان هایی برای خرید از خود تمایل نشان می دهند، تنطیم می گردد. هر یک از این کمپین ها، به علاوه تنظیمات دیگری از قبیل بودجه روزانه و جایگاه های تبلیغاتی مختص خود را نیز دارند.
  • گروه تبلیغاتی: این گروه ها (موسوم به Ad Group)، به نوع محصولات و خدمات شما اشاره می کنند. (اگر کمپین خود را به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای فرض کنید، گروه های تبلیغاتی به منزله غرفه های فروشگاهی موجود در آن فروشگاه خواهند بود.) برای هر یک از گروه های تبلیغاتی، شما کلید واژه هایی را در نظر خواهید گرفت که توسط افراد در هنگام جستجوی محصولات و خدمات کسب و کار شما به کار می روند. همچنین، شما می توانید کلید واژه های منفی را نیز به گروه های تبلیغاتی خود اضافه کنید که اگر چه با موضوع کسب و کار شما هم ردیف هستند، اما ارتباط محتوایی ندارند. این موضوع کمک می کند تا تبلیغ شما به افرادی که این نوع محصولات غیر مرتبط را جستجو می کنند، نمایش داده نشود.
  • تبلیغ ها: تبلیغ ها همان چیزی است که شما می خواهید در هنگامی که افراد کلید واژه ای را که در گروه تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید، جستجو می کنند، به آنها نمایش داده شود. به یاد داشته باشید که باید نکات برجسته سیستم فروش خود را در تبلیغ های خود بکار ببرید. به طور مثال، اگر تحویل رایگان یکی از نکات برجسته سیستم فروش شماست، شما باید از عبارت “تحویل رایگان” در متن تبلیغ خود استفاده نمائید. به کمک برخی از ویژگی های مندرج در اکانت تبلیغات خود، شما همچنین، می توانید اطلاعات دیگری از کسب و کار خود را در تبلیغ خود ذکر نمائید – یک تلفن تماس، لینک هایی به برخی از صفحات مهم وبسایت تان، و نقشه فروشگاه فیزیکی تان.