ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

چطور در ارائه اینترنتی محصولات و خدمات را تضمین کرد؟

چرا باید گارانتی خدمات ارائه دهیم؟

اگر به عنوان یک خریدار به محصولات یا خدمات نگاه کنید قطعا برای شما محصولاتی که تضمین یا گارانتی می‌دهند جذاب‌تر و مطمئن‌تر هستند. همیشه پسِ ذهن همه افراد در خرید اینترنتی ترسی وجود دارد که: “محصولات یا خدمات مورد نظر از کیفیت کافی برخوردار نیست”. زیرا که کل فرآیند تصمیم‌گیری به خرید با کمک عکس یا فیلم اتفاق می‌افتد. پس شما به عنوان یک آگهی ‌دهنده یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی باید بدانید بهترین عامل برای پر کردن این خلا در فرآیند خرید، ارائه تضمین‌ها یا ایجادِ امکان بازگرداندن کالاهاست تا کاربر را بیشتر به خرید مشتاق کند.

به شیوه‌های گوناگون می‌شود ارائه اینترنتی محصولات و خدمات را تضمین کرد اما باید مواردی را در ارائه این تضمین‌ها رعایت نمود:

 

  • بسته گارانتی خود را در صفحه فروش، برای مشتری قابل نمایش کنید.
  • مطمئن باشید قابلیت اجرای ضمانتی را که در تبلیغات خود می‌آورید، دارید.
  • اگر بسته گارانتی در تبلیغات شما وجود دارد کل تیم فروش شما باید از آن باخبر شوند تا دوگانگی‌ها مشتری را در رابطه با صحتِ ضمانت‌ها، به تردید نیندازد.
  • ضمانتی را ارائه کنید که بتوانید در طول زمان آن را ادامه دهید و قبل از طراحی یک بسته گارانتی آن را با شرایط اقتصادی کسب‌و کار خود بسنجید.
  • عبارات باور پذیر و قدرتمند انتخاب کنید ولی از اغراق بپرهیزید معمولا ساده‌ترین ضمانت‌ها شامل تعویض و امکان بازگشت کالا یا خدمات در یک زمان محدود است و ترس از معیوب یا نامناسب بودن را تا حدودی کاهش می‌دهد.
  • اگر محدودیتی برای گارانتی خود در نظر دارید آن را باید واضح بیان کنید زیرا کج فهمی در ضمانتی که شما به محصولات یا خدمات خود اختصاص می‌دهید صحت تبلیغات شما را به مخاطره می‌اندازد.
  • به کسب‌وکارهای مشابه و شیوه بیان تضمین‌هایشان دقت کنید و از تکرار بپرهیزید زیرا عدم موفقیت ان‌ها در بازاریابی‌یشان کاملا به بازاریای شما نیز لطمه می‌زند.