ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

تازه کارهای پیشکسوت در دنیای مجازی !

فعالیت در دنیای مجازی تجارت می سازد.

بدون توجه به آنکه در کدام کشور هستید و چه شغلی دارید، مطمنا شما در دنیای امروز رقبای بسیاری دارید، رقیبانی که طراحی سایت انجام می دهند، فروش اینترنتی دارند، از خدمات تحت وب بیشترین استفاده را می کنند و شرایط پرداخت آنها مناسب و به نفع خریدار است. داشتن رقبای بیشتر باعث پیشرفت و بهبود ارائه خدمات میشود. امروزه کارها تخصصی تر شده و با کیفیت بالاتری انجام می شود. این یعنی شما باید با هوشمندی بیشتری حرکت کنید تا موفق باشید.

یکی از مواردی که مزیت رقبتی به شما می دهد آگاهی داشتن در مورد سلایق و نحوه خرید مشتریان است. آیا می دانید مشریان امروز تمایلی ندارند که شما چیزی به آنها بفروشید بلکه ترجیح می دهند با تصمیم و آگاهی خود از شما خرید کنند. مشتریان امروز به جستجو در اینترنت می پردازند و در مورد کالاهای موجود تحقیق می کنند، کیفیت و قیمت کار شما را با رقبا بررسی کرده و گزینه مناسب را انتخاب می کنند. داشتن اعتبار در دنیای مجازی از اهمیت زیادی بر خور دار است.

اما اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده اید و رقبای زیادی دارید جای نگرانی نیست، با کمی هوشمندی و صبر می توانید در کسب و کار خود برنده شوید و پیشکوست شوید!

در جامعه ایران و به خصوص در شهرستان ها، صاحبان کسب و کار به دنیای مجازی اعتماد کمتری دارند و به خاطر اینکه زمان زیادی در کسب و کار خود بوده اند و مشتریان خود را دارند به وب و دنیای مجازی بهای کمتری می دهند. اما در این میان نحوه ی خرید مردم تغییر کرده و به سمت اعتماد به دنیای مجازی شده است. پس شما به عنوان یک تازه کار ریسک پذیری بالاتری داشته باشید و به سراغ وب و دنیای مجازی بروید. حتما در شبکه های اجتماعی فعالانه حرکت کنید و حتی فرد یا شرکتی را مسئول پشتیبانی از صفحات خود در شبکه های اجتماعی کنید. به صورت روزانه و مرتب مطالبی راجع به خدمات خود بدهید و از نکات مثبت خدمات خود صحبت کنید. اما هیچ گاه نقاط ضعف کار خود را پنهان نکنید. با توضیح در مورد محصول خود تصمیم گیری را به مشتری واگذار کنید اما نقاط مثبت را پر رنگ تر جلوه داده و بیشتر روی آن تمرکز کنید تا در ناخودآگاه مشتری تمایل به خرید پیدا کند.

سه قانون طلایی در دنیای مجازی را فراموش نکنید:

موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، هویت حقوقی

  • سایت خود را برای موتورهای جستجو  و به خصوص گوگل سئو و بهینه سازی کنید. با بودن در صفحه اول گوگل می توانید اعتبار زیادی کسب کنید.
  • شبکه های اجتماعی تبلیغاتی رایگان و حضوری موثر برای شماست. در شبکه های اجتماعی فعالانه و با محتوا و عکس های خوب فعالیت کنید.
  • هویت حقوقی، داشتن یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی به فعالیت های شما در دنیای مجازی اعتبار می بخشد. در واقع شما پایگاهی برای مدیریت فعالیتهای خود دارید و تصمیم گیری در مورد ظاهر و ارائه خدمات با خودتان است، امروزه سایت هایی وجود دارند که به شما امکان داشتن صفحه رایگان در اینترنت را می دهند اما تسلط کافی برای مدیریت همه امور را در آنها ندارید. پس بهتر است از ابتدا به فکر طراحی سایت متعلق به خود باشید تا در هر زمان امکان گسترش آن را داشته باشید.