ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

تاثیر برندینگ در سئو

کسب و کارهایی که به استفاده از ابزارهایی بازاریابی آنلاین رو می‌آورند، اکثرا با این چالش روبه‌رو هستند که چه ابزارهایی می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازخورد همسان‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات آفلاین کسب‌وکارها بسیار خوب بوده، لازم است که ابزارهایی را در زمینه بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید که شما را در این مسیر یاری می‌کنند. در ادامه به معرفی چند ابزار در زمینه‌های مختلف بازاریابی آنلاین می‌پردازیم که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند:

ابزارهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو:

Moz: این سیستم، به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید میزان رشد کلمات کلیدی خود را در موتورهای جستجو و تغییر رتبه‌بندی آنها را دریابید. از طرفی کمک می‌کند که بتوانید به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازید. کیفیت لینک‌های ساخته شده توسط کسب‌وکار شما را بررسی می‌کند و در کنار تمام این موارد، امکانات جالب دیگری در این سیستم وجود دارد که برای اطلاع از آنها، کافیست که به این صفحه مراجعه کنید.

Ahrefsاین ابزار تماما روی ردیابی بک‌لینک‌ها، کلمات کلیدی و پیدا کردن جاهایی که نام شما آورده شده، تمرکز دارد و از سوی دیگر شما را در بررسی رقیبانتان، یاری خواهد کرد.

SiteCheckupبا مراجعه به این سیستم و وارد کردن نام وب‌سایت خود، می‌توانید یک آنالیز کامل از وضعیت سئوی آن بدست بیاورید و به کمک پیشنهادهایش به بهبود شرایط ایجاد شده بپردازید.

بازاریابی ایمیلی:

mailerlite: این سیستم که برای مدیریت ایمیل‌های ارسالی توسط کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اطلاعات مفیدی از بازخورد کمپین‌های ایمیلی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و از معدود سرویس‌های بازاریابی ایمیلی است که در ایران نمایندگی رسمی داشته و پشتیبانی کامل از آن صورت می‌گیرد.

اما برندینگ یک فرآیند گسترده و از پیچیده ترین بخش های تبلیغات است که در طی آن برند شما بسته به بازار هدف، می تواندجایگاه خود را میان مردم پیدا کند، بعضی از مشتریان تصور درستی از برندینگ ندارند و صرفا با قراردادن تبلیغ بنری در سایت های پر بازدید و یا ایجاد یک کانال تلگرامی بسنده می کنند، که اصلا کافی نیست!

برندینگ مجموعه ای شامل تبلیغات محیطی، رسانه ای (تلویزیون)، دیجیتالی است. که بسته به بودجه شما می توان برنامه مناسبی برای آن ریخت و آن را استارت زد، مطمئنا با بودجه تبلیغاتی بالاتر، زمان کوتاه تر می شود و برندینگ سریع تر و موثر تر خواهد بود، اما با بودجه کم تبلیغاتی هم می توان رشد و پیشرفت داشت.

جهت مشاوره برندینگ و سئو با کارشناسان تی مدیا تماس حاصل فرمایید.