ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

چطور از طریق سایت شرکت یا شخصی خودم افزایش فروش داشته باشم؟

استفاده از اینترنت به شدت گسترش یافته و در هر کسب و کاری تبلیغات اینترنتی ضروری است، یکی از راه های افزایش فروش از طریق اینترنت، طراحی وب سایت و نمایش آن در صفحه اول گوگل است، برای اینکه سایت شما به فروش شما کمک کند و سودآوری داشته باشد، بایستی محبوبیت آن را افزایش دهید و بازدید آن را بالا ببرید، راه های مختلفی برای اینکار وجود دارد:

۱- استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی و تبلیغ وبسایت و کسب و کار خود

این روش ار انواع تبلیغات محیطی است که مزیت این روش تبلیغ، افزایش توجه مخاطبان و بالا بردن بازدید در مدت کوتاهی است، اما عیب این روش بالا بودن هزینه اجاره بیلبورد و کوتاه بودن زمان تبلیغ است که یا باید ادامه دار بیلبوردی را برای تبلیغ اجاره کرد که هزینه را بالاتر می برد.

۲- استفاده از تبلیغات کلیکی و اجاره کردن بنر های آنلاین

در وب سایت های محبوب بنر آنلاین اجاره کنید که تعداد بازدید و آمار ترافیک سایت را بالا می برد اما همچنان روشی است که جهت ادامه دار بودن بایستی هزینه پرداخت شود.

۳- سئو و بهینه سازی سایت و نمایش آن در صفحه اول گوگل

نمایش سایت در صفحه اول گوگل خود به دو روش تبلیغات کلیکی گوگل و سئو عادی انجام میشود.

۱- تبلیغات پولی گوگل

این روش مناسب کلمات سنگین و سختی است که رقابت در آن یا بسیار سخت و زمان بر باشد و یا به صورت مقطعی نیاز به بالابردن رتبه سایت در گوگل باشد. مثل جشنواره های فروش و … برای مثال در نوروز یک آژانس مسافرتی تور کیش را می تواند تبلیغات کلیکی کرده و سریع در صفحه اول به نمایش در بیاید.

۲- سئو عادی

این روش کم هزینه ترین و پر سود ترین روش برای افزایش درآمد و سود آوری از طریق سایت شما می باشد. برای بودن در صفحه اول گوگل به روش طبیعی کافی است این اقدامات را انجام دهید:

  • به صورت مرتبط روزانه و یا هفتگی سایت خود را با محتوای جدیدی که خود نوشته اید و کپی نیست به روز رسانی کنید.

  • لینک سازی داخلی کنید. مطالب مرتبط را دسته بندی کنید و به هم لینک دهید.

  • عکس های با سایز بهینه و مرتبط با موضوع در مطالبی که می نویسید قرار دهید.

  • از کلمات کلیدی و توضیحات (tag,keyword,meta description و … ) استفاده کنید.

  • با وبسایت های مرتبط با کارتان تبادل لینک کنید. در صورت نیاز به خرید و فروش لینک بایستی زمان طولانی حداقل یک سال لینک را خریداری کنید تا گوگل متوجه خرید و فروش نشود و امتیاز منفی نگیرید.

شما با نمایش در صفحه اول گوگل مخاطب و بازدید کننده بیشتر و در نتیجه دایره مشتریان بیشتری خواهید داشت که باعث افزایش سود شما خواهد شد.