ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

طراحی مالتی مدیا

طراحی  مالتی مدیا در تبریز توسط تی مدیا

طراحی مالتی مدیا یا نرم افزار های چند رسانه ای یکی از روشهای بسیار موثر در امور تبلیغاتی، اطلاع رسانی و آموزشی می باشد. در طراحی مالتی مدیا به دلیل عدم محدودیت در حجم محتوا، معمولا از انیمیشن، موسیقی و فیلم استفاده می شود. از این ابزار ها برای معرفی محصول و خدمات و یا به قصد آموزش و یا جذابیت تبلیغاتی بهر برده می شود.

طراحی مالتی مدیا

مالتی مدیا یا سی دی های چند رسانه ای به دو قسمت عمده تقسیم می شوند:

طراحی مالتی مدیا تبلیغاتی در شرکت تی مدیا

در نوع تجاری و تبلیغاتی طراحی مالتی مدیا هم سعی بر این است تا با ابزارهای متنوع و جذاب دیجیتالی محیطی تعاملی با کاربر ایجاد شود. از طریق مالتی مدیا کاربر با محصولات و خدمات آشنا می شود. در نوع تجاری مالتی مدیا میتوان با تولید انیمیشن نحوه ی کار محصولات را نمایش داد و از نرم افزار های سه بعدی و شبیه سازی استفاده کرد.

طراحی مالتی مدیا آموزشی در شرکت تی مدیا

در این نوع از طراحی مالتی مدیا یا چند رسانه ای از قابلیت های مختلفی برای تولید یک نرم افزار آموزشی استفاده می شود. در این نوع میتوان از یک کتاب ساده آموزشی تا شبیه سازی و ایجاد کلاس های مجازی پیش رفت. در این نوع طراحی مالتی مدیا سعی بر این است تا محیط جذاب و قابل تعاملی برای کاربر ایجاد نمود تا مفاهیم آموزشی به صورت تعاملی به مخاطبان آموخته شود.

مزایای استفاده از طراحی مالتی مدیا

با توجه به محدودیت های چاپ کاتالوگ و بروشور استفاده از طراحی مالتی مدیا یا سی دی های چند رسانه ای بسیار مقرون به صرفه است و همچنین از جذابیت و قدرت تاثیر گذاری بالاتری برخوردار است. در سی دی‌های مالتی مدیا و تبلیغاتی، هیچگونه محدودیتی از جهت حجم مطالب نیست و میتوان از افکت های صوتی و تصویری بی شماری استفاده نمود و دموی محصولات ، فضای کاری ، سه بعدی سازی و انیمیشن‌های مختلفی را نمایش داد.

هزینه طراحی مالتی مدیا

در طراحی مالتی مدیا برآورد هزینه بسته به حجم کار و توانایی های انیمیشنی مورد استفاده و نحوه و  میزان تعامل کاربر با مالتی مدیا طراحی شده متفاوت است. جهت برآورد هزینه مالتی مدیا مورد نیاز شما لطفا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

نمونه طراحی مالتی مدیا در تبریز

طراحی مالتی مدیا در تبریز

با توجه به بومی بودن شرکت تدبیر رسانه سهند در شمالغرب ( تبریز )، و صنعتی بودن این شهر، طراحی مالتی مدیا در تبریز نیاز اکثر کارخانجات و شرکت های بزرگ تبریز می باشد و به همین دلیل طراحی مالتی مدیا در شرکت تدبیر رسانه سهند به صورت کاملا اختصاصی و فنی انجام می شود. جهت سفارش طراحی مالتی مدیا در تبریز و برای دریافت اطلاعات فنی و قابلیتهای گسترش آن با ما تماس بگیرید.

نمونه های  طراحی مالتی مدیا در تبریز

برای مشاهده نمونه های کارهای طراحی مالتی مدیا به اینجا مراجعه کنید.

سایر خدمات

جهت طراحی سایت در تبریز ، طراحی اپلیکیشن در تبریز و یا سئو در تبریز به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید