ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

درگاه پرداخت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال برای وردپرس و ووکامرس

بیت کوین یک روش پرداخت دیجیتالی است که از طریق آن افراد در سراسر جهان می‌توانند از آن استفاده کنند. زمانی که وب‌سایت شما از درگاه پرداخت بیت کوین پشتیبانی کند، شما می‌توانید بیت کوین را دریافت و آن را به به هر ارزی ( برای مثال تومن و یا دلار) تبدیل و یا آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید و یا می‌توانید بیت کوین را در کیف الکترونیکی خود ذخیره کنید.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال (انواع پول الکترونیکی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و …) راهی‌ برای گسترش تجارت با مشتریان داخلی و خارجی‌ هست. با محبوبیت ارزهای دیجیتال، خرید و فروش بین فروشندگان و خریداران اینترنتی بیشتر شده و درخواست روز افزونی برای استفاده از آنها در داد و ستدهای آنلاین و بین المللی بوجود آمده است. امروزه به راحتی‌ میتوان وبسایت‌ ها را برای استفاده از انواع پول الکترونیکی‌ برای عرضه خدمات و یا فروش محصولات به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال مجهز نمود. شما به راحتی‌ میتوانید با خرید این افزونه، بدون پرداخت کارمزد به شرکت دیگری، سایت خودتان را به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال مجهز کنید.

تبدیل ارزهای دیجیتال
پس از قیمت گذاری محصولات بر اساس تومن یا دلار ، به صورت خودکار قیمت محصولات به بیت کوین محاسبه شده و پرداخت انجام می گیرد. شما میتوانید پس از دریافت بیت کوین، آن را به تتر (یا دلار) تبدیل کنید تا نگران نوسانات ارز دیجیتال نباشید. همچنین می توانید آنها را در کیف پول الکترونیکی خود نگه دارید.

اگر یک کسب‌وکار (آنلاین یا آفلاین) را اداره می‌کنید اما پرداخت‌های خدمات یا محصولات‌تان را به بیت‌کوین قبول نمی‌کنید؟ باید به شما بگویم که در اشتباه بزرگی هستید! بیت‌کوین ارز رایج دیجیتالی که به سرعت در حال همه‌گیر شدن در جهان است.

وردپرس و فروشگاه ساز محبوب آن، ووکامرس یکی از محبوب ترین و رایج ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود می باشند که به کاربران این امکان را می دهند که بستر کامل یک فروشگاه آنلاین را برای شما به ارمغان می آورند. درگاه های پرداخت یکی از مهمترین بخش های یک فروشگاه آنلاین می باشد که تنوع آن باعث گسترش مشتریان شما می شود. شما می توانید در کنار درگاه های بانکی متداول با افزودن درگاه های پرداخت ارزهای دیجیتال ( بیت کوین، لایت کوین و … ) به سادگی با مشتریان خارج از کشور ارتباط برقرار کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

در واقع داشتن امکان پرداخت به بیت کوین، مشکلات مربوط به تحریم ها را برای ایرانیان حل کرده و به راحتی خرید و فروش قابل انجام است.

اشخاصی که یک کسب‌ و‌ کار آنلاین در وردپرس اداره می‌کنند، می‌توانند شروع به دریافت «بیت‌کوین» کنند. البته بیت‌کوین محدود به کسب‌وکارهای آنلاین نیست و کسب‌و‌کارهای خارج از شبکه نیز می‌توانند پرداخت‌های بیت‌کوینی را از مشتریانشان قبول کنند. برای این منظور، شما باید درگاه‌های پرداخت بیت‌کوین را برای استفاده‌های تجاری را به‌خوبی بشناسید؛ این موضوعی است که شرایط را برای دریافت بیت‌کوین در پرداخت‌ها فراهم می‌کند. بنابراین، امروز می‌خواهیم در مورد درگاه‌های پرداخت بیت‌کوین صحبت کنیم که شرایط را برای دریافت بیت‌کوین ساده‌تر می‌کنند.

قبول بیت‌کوین به عنوان یک روش پرداخت، شما را از مزایای زیر بهره‌مند می‌کند:

۱) کسب‌وکار شما دارای یک راه پرداخت جایگزین و قابل‌اعتماد می‌شود که همواره و از سراسر دنیا در دسترس همه خواهد بود.

۲) شما می‌توانید پرداخت‌های خود را از آن سوی مرزها داشته باشید و به صورت لحظه‌ای آنها را رهگیری کنید.

۳) کسب‌و‌کار شما یک پایگاه مشتری جهانی پیدا خواهد کرد.

۴) سودهای بیشتر، کارمزدهای کمتر، نرخ خدمات کمتر نسبت به استفاده از کارت‌های اعتباری و کلاهبرداری‌های کمتر نصیب کسب‌وکار شما می‌شود.

۵) برای کسب‌وکار شما این امکان فراهم می‌گردد که بخشی از درآمدها را به صورت بیت‌کوین نگهداری کند و از این فرصت به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری استفاده کند. این موضوعی است که می تواند در دراز مدت به کسب‌وکار شما کمک کند.

۶) مزیت نهایی در این لیست که البته آخرین مزیت نیست، این است که شما و کسب‌وکارتان آزادی موسوم به «بانک خودتان باشید» را به‌دست می‌آورید.

۷) برخی از درگاه‌های پرداخت اینترنتی در همه‌ی کشورها همچون ایران در دسترس نیستند و یا شاید برخی از مشتریان به paypal دسترسی نداشته باشند. از همین رو، بیت کوین یک روش پرداخت جایگزین است که از طریق آن افراد می‌توانند در هر نقطه از جهان از آن استفاده کنند. هنگامی که درگاه پرداخت بیت کوین را تأیید می‌کنید می‌توانید آن را به حساب بانکی یا کیف الکترونیکی خود انتقال دهید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این افزونه هیچ کارمزد و درصدی از گردش مالی را برای خود برنمی‌دارد.
۸)نرخ مالیات در این نوع پرداخت بسیار پایین‌تر است و معمولاً توسط خریدار پرداخت می‌شود.
تاجران و کسب‌وکارهایی که به‌صورت جهانی کار می‌کنند، برای پرداختی‌های خود باید از ارزهای مختلفی استفاده کنند. با استفاده از درگاه پرداخت بیت کوین، علاوه بر امکان خریدوفروش با بیت کوین، آن‌ها می‌توانند ارزهای خود را به‌راحتی تبدیل کنند و از مالیات حاصل از تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر نیز دوری کنند.
۹) یک راه جدید پرداخت است و افراد می‌توانند از طریق آن محصولات و خدمات متنوعی خریداری کنند.
۱۰) تمام تراکنش‌های مالی ثبت می‌شوند و امکان کلاه‌برداری را به حداقل می‌رساند.
۱۱) فناوری زنجیره بلوکی بر روی پرداختی‌های بیت کوین به‌کار برده می‌شوند و ایمنی این روش پرداخت را تضمین می‌کند.
۱۲) در استفاده از درگاه پرداخت بیت کوین، تأیید پرداخت‌ها به زمان زیادی نیاز ندارند و معمولاً کمتر از ۱۰ دقیقه این فرایند تأیید می‌شود.
۱۳) بانک‌ها معمولاً ماهیانه مبلغی را به عنوان مالیات برای کاربران خود در نظر می‌گیرند. در روش پرداخت با بیت کوین این مالیات‌ها حذف می‌شوند.

درگاه‌ ارز دیجیتال ارائه شده توسط تی مدیا، با دریافت آدرس کیف پول شما در ارزهای مختلف، به‌طوری ایمن و مطمئن امکان انتقال ارز بیت کوین به کیف پول شما را محیا می کند.