ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

 

مشتری به چیزی فراتر از محصول نیاز دارد

 

خریداران در همه جای دنیا به اطلاعاتی نیاز دارند تا به آنها در تصمیم گیری برای خرید کمک کند. در ابتدا و قبل از ظهور رسانه جمعی، آنها این اطلاعات را از حرف های فروشندگان و آنچه دهان به دهان می شنیدند، دریافت می کردند.

بعد از آن، تبلیغات به وجود آمد و گروهی از ابزارها و رسانه ها برای پخش پیام های بازاریابی و فروش به صورت وسیع فراهم شدند.

در روزهای آغازین اینترنت، افراد حرفه ای در بازاریابی همان راهکارهای تبلیغات و بازاریابی به سبک رسانه های دیگر را اقتباس کردند و با محیط اینترنت وفق دادند. اما این کار که براساس یک طرز فکر قدیمی بود اشتباه از آب درآمد.

حقیقت این بود که، درست مانند اختراع رسانه های جمعی دیگر اعم از رسانه های چاپی، رادیو، تلویزیون و… که قبل تر آمده بودند، اینترنت برای همیشه روشی که افراد اطلاعات تبادل میکنند دریافت می کنند را تغییر داده است.

اینترنت برای همیشه روشی که افراد اطلاعات تبادل میکنند دریافت می کنند را تغییر داده است.

خریداران امروز نسبت به گذشته به اطلاعات بیشتری از منابع و مراجع بیشتری دسترسی دارند. آنها سوال می پرسند، جواب می گیرند، نظرها را می خوانند، مقایسه می کنند و با افرادی که هرگز ملاقات نکرده اند شروع به گفت و گو می کنند؛ و همه این کارها را در محیط وب، و در زمان و مکان دلخواه خودشان انجام می دهند.

کافی است به الگوی خرید مشتری های بالقوه و مشتریان کنونی خود نگاهی بیاندازید.

آنها خیلی قبل تر از اینکه برای خریدن محصول شما کاری بکنند یا با شما تماس بگیرند، در مورد خدمات یا کالاهای شما از طریق اینترنت جست و جو می کنند، حرف های شما را می شنوند و تخصص  شما را ارزیابی می کنند. خریداران امروز به دنبال محتوای اطلاع دهنده، آموزشی و جذابهستند که با یک فرآیند فروش یا مشاوره همراه و تکمیل شود.

خریداران امروز به دنبال محتوای اطلاع دهنده، آموزشی و جذاب هستند که با یک فرآیند فروش یا مشاوره همراه و تکمیل شود.

 

بازاریابی محتوا روش نوین برای جذب مشتری است. روشی که قادر است بین رفتار جدید خریداران و تبلیغات مرسوم پلی بزند و مزیتی پایدار برای کسب و کار شما ایجاد کند.