ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

با ایجاد محصول متغیر می توانید یک محصول با ویژگی ها و قیمت های مختلف در ووکامرس تعریف کنید.

فیلم آموزشی ایجاد محصول متغیر در ووکامرس

جهت طراحی سایت در تبریز با ما تماس بگیرید.

مراحل ایجاد محصول متغیر در ووکامرس

۱- از قسمت مدیریت سایت، و منوی محصولات، گزینه ویژگی ها را کلیک کنید.

۲- یک ویژگی جدید با مقادیر دلخواه ایجاد کنید.

۳- یک محصول جدید ایجاد کنید.

۲-در همین صفحه کمی پایین تر بیایید تا به باکس «اطلاعات محصول» برسید. بصورت پیش فرض، نوع محصول روی محصول ساده است و اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کنید و از منوی باز شده، گزینه محصول متغیر را انتخاب کنید.

۳- پس از انجام مرحله بالا، گزینه تغییرات در زیر گزینه ویژگی ها به باکس اطلاعات محصول اضافه و  نمایش داده می شود.

۴- در باکس اطلاعات محصول روی تب ویزگی ها کلیک کنید.

۵- در قسمت سفارشی سازی ویژگی های محصول، میتوانید مدیریت ویژگی ها را انجام بدهید، به این صورت که اگر از قبل ویژگی ایجاد کرده باشید، لیست ویژگی ها نمایش داده میشود، روی یکی از ویژگی ها کلیک کنید و گزینه افزودن را بزنید. در صورتی که از قبل ویژگی ایجاد نکرده اید، کافی است روی گزینه افزودن کلیک کنید و نام و مقادیر را وارد کنید.

۶- تیک گزینه استفاده برای متغیرها  را بزنید تا در حالت فعال قرار گیرد.

۷- بعد از به اتمام رساندن تنظیمات مربوط به ویژگی ها زمان آن می رسد که ادامه تنظیمات مربوط به متغیرها را از طریق تب «متغیرها» دنبال کنید.

۸- شما باید از طریق کشوی ابتدایی گزینه «ساخت متغیرها از همه ویژگی ها» را انتخاب کنید تا ویژگی ها به طور کامل نمایش داده شوند. حال با کلیک روی هر یک از آنها باید تنظیمات مربوط به همان قسمت را نیز انجام دهید. در نهایت روی دکمه “برو” کلیک کنید.

۹- در قسمت تنظیمات می توانید عکس مجزایی را برای آن انتخاب کنید یا اینکه شناسه محصول را وارد نمایید. همچنین می توانید قیمت متفاوتی را برای هر یک از ویژگی ها تعیین کنید. به عنوان مثال شاید رنگ مشکی یک محصول نسبت به رنگ سفید آن، قیمت بیشتری را داشته باشد.

۱۰- دسته بندی و تصاویر محصول را انتخاب کنید و محصول را منتشر کنید.