ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

امکانات نرم افزار موبایل یا یک اپلیکیشن با توجه به کاربرد آن می تواند امکاناتی بسیار گسترده داشته باشد. اپلیکیشن های موبایل می توانند نقش هسته مرکزی برقراری ارتباط با مشتریان و یا انجام سایر امور یک شرکت یا سازمان باشد. امکانات کلی پیش بینی شده برای یک نرم افزار موبایل می تواند شامل موارد زیر باشد.

بررسی امکانات نرم افزار موبایل

معرفی محصولات

در این قسمت می توان محصولات را طبقه بندی نموده و بصورت تصویری یا متنی محصولی را معرفی نمایید. همچنین مخاطبین می توانند پس از مشاهده هر محصول در همان بخش از نرم افزار یک سفارش خرید را انجام دهند.در پی انتخاب گزینه سفارش محصول در نرم افزار , یک پیام کوتاه بصورت اتوماتیک که حاوی شماره موبایل درخواست کننده و ریز مشخصات محصول میباشد تشکیل شده و به مدیریت فروش شرکت میرسد. این روش از سفارش محصول روشی نوین و بسیار سریع و راحت هم برای مشتریان و هم مدیریت فروش میباشد.

معرفی خدمات و سرویس ها

با استفاده از این قسمت می توان تمامی خدمات قابل ارائه که جهت دریافت این خدمات باید طی گردد را با متن یا تصویر نمایش دهید. در این قسمت میتوان به معرفی کامل شعب و نمایندگی ها به صورت گروه بندی شده پرداخت , این اطلاعات میتواند شامل آدرس , نمابر , تلفن و خدمات قابل ارائه توسط هر یک از آنان باشد. رزومه کاری این بخش میتواند شامل توضیحاتی متنی و تصویری از پروژه های پیاده سازی شده و خدمات انجام گرفته باشد همچنین میتوان لیستی از مشتریان شرکتها و مراکز طرف قرارداد و پروژه های در دست اقدام باشد.

طراحی گرافیکی اختصاصی

ظاهر نرم افزار و یا همان رابط کاربری با توجه به نیاز و مشخصات فعالیت های شما و المان ها و رنگ های تبلیغاتی شما یک طراحی کاملا اختصاصی خواهد داشت.

دریافت نرم افزار

بار کد اختصاصی و دانلود مستقیم مخاطبین شما به راحت ترین شکل ممکن نرم افزار شما را بر روی دستگاه هوشمند خود دانلود خواهند کرد. تنها کافیست بارکد یا آدرس اینترنتی آن را منتشر کنید مخاطبین شما با اسکن آن توسط دستگاه هوشمند خود آنرا دانلود میکنند.

چند زبانه بودن

 

شاید مخاطبین و مشتریان شما از کشور های مختلف باشند . راه حل ما استفاده از قابلیت چند زبانه بودن نرم افزار است. نرم افزار در ابتدای اجرا به طور خودکار با توجه به زبان مورد استفاده در دستگاه هوشمند طراحی خود را تغییر خواهد داد (فارسی , انگلیسی , عربی و … )

پیشنهادات و انتقادات

 

مخاطبین در این قسمت از نرم افزار میتوانند جهت ارسال پیشنهادات و انتقادات خود اقدام نمایند.شما میتوانید گیرندگان پیام را برای مخاطب بصورت طبقه بندی شده نمایش دهید تا با انتخاب هر یک پیام مورد نظر مستقیما به دست قسمت مربوطه در سازمان یا شرکت برسد.نرم افزار متن را به شکل یک پیام کوتاه درآورده و به شماره که از قبل در سیستم تعریف شده است ارسال مینماید.

اطلاعات تماس

 

این قسمت شامل آدرس شماره تلفن / نمابر و همچنین آدرس وب سایت و ایمیل شما جهت برقراری ارتباط مخاطبین می باشد.در صورت وجود اینترنت بر روی موبایل مخاطب , نرم افزار آدرس دفتر مرکزی , نمایندگی ها و نظایر آنها را به صورت خودکار بر روی نقشه گوگل نمایش داده و در صورت درخواست کاربر میتواند از محل فعلی کاربر وی را به هر یک از آدرس های نمایش داده شده در نقشه هدایت نماید.

امکانات چند رسانه ای

 

مخاطبین شما میتوانند از طریق فیلم های کوتاه و یا کلیپ های صوتی و گالری عکس موجود در نرم افزار ارتباط بیشتری با شما و فعالیت شما بر قرار کنند.

بانک اطلاعاتی مشتریان

 

با استفاده از این بخش شما میتوانید اطلاعات را در قالب فرم های آماده شده از مخاطبین نرم افزارکه همان مشتریان و یا علاقه مندان به فعالیت شما میباشند را جمع آوری کنید و در مواقع لازم از آنها استفاده کنید. اطلاع رسانی و خبرنامه به مشتریان و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید و اخبار مربوط به فعالیت های خود را به آنها اطلاع دهید. شما میتوانید از طریقپنل مدیریت نرم افزار اخبار و اطلاعیه های خود را برای مخاطبان خود منتشر کنید . لیست قیمت و خدمات بروز شما میتوانید هر روز لیست اجناس و یا خدمات موجود خود را بروز کنید و مشتریان شما آنها را به صورت آنلاین و آفلاین مشاهده کنند .

امکان به اشتراک گذاری محتوا توسط نرم افزار

 

این ویژگی این امکان را به مشتریان شما میدهد تا  مطالب ، محصولات و یا عکسی که در نرم افزار استفاده شده است را با دیگران از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

دریافت محتوا از کاربر

کاربارن می توانند ط طریق نرم افزار فرم های ثبت نام یا سفارش را پر کنند و درخواست خود را برای شما بفرستند. و یا می توانند در مسابقات و نظرسنجی ها شرکت کرده و عکس یا فیلم بفرستند.

طراحی پنل مدیریت

برای مدیریت اپلیکیشن شما به یک پنل مدیریتی احتیاج خواهید داشت. معمولا پنل مدیریت یک پنل تحت وب است که با عنوان خدمات طراحی سایت م یشناسید.

جهت انجام طراحی سایت در تبریز یا طراحی پنل مدیریتی با ما تماس بگیرید.