ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

واحد ساخت تیزر و فیلم صنعتی

مدیریت سایت های وردپرسی در اندروید با اپلیکیشن وردپرس اندروید

وردپرس آندرید، برنامه‌ای اپن سورس است که امکان ارسال پست جدید، ویرایش محتوا، نمایش آمار، و مدیریت نظرات را فراهم می کند.

WordPress (وردپرس) یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوی برای ایجاد سایت های آموزشی ، اجتماعی ، انجمن و … می باشد که در مدت کوتاهی آن را به معروف‌ ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت تبدیل کرد. در سال ۱۳۸۴ نیز پروژه ای با نام وردپرس فارسی شروع به کار کرد که به صورت رایگان اقدام به فارسی سازی بسته ی وردپرس می کنند.

وردپرس را می توان در حال حاضر بهترین و قدرتمندترین سرویس راه اندازی سایت دانست. یکی از ویژگیهایی که وردپرس را از سایر رقیبان خود برتر میکند وجود اپلیکیشن اندروید برای آن است. این اپلیکیشن رایگان و برای مدیریت سایت خود از طریق اپلیکیشن است ولی اگر نسخه اپلیکیشن سایت خود را احتیاج دارید، که کاربران با نصب آن بتوانند مطالب سایت شما را دنبال کنند، برای آنها نوتیفیکشن ارسال شود و … نیاز به سفارش برای طراحی آن دارید. جهت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

مدتی است، سیستم مدیریت محتوی وردپرس نرم افزار رسمی خود را با نام WordPress برای گوشی ها و تبلت های با سیستم عامل هوشمند اندروید منتشر کرده است که کاربران اندرویدی با آن قادر خواهند بود به مدیریت وبلاگ و سایت وردپرسی خود بپردازند و مدیریت سایت وردپرسی خود را به راحتی در دست داشته باشند. نرم افزار WordPress همانند دیگر برنامه ها برروی دستگاه اندرویدی تان نصب میشود و پس از وارد کردن اطلاعات موردنیاز می توانید به پنل مدیریتی سایت خود دسترسی داشته باشید و در محیطی ساده و زیبا با دستگاه اندرویدی تان کارهای مختلف انتشار پست، مدیریت کامنت ها و … را انجام دهید.