ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

نظر سنجی اینترنتی چیست

نظرسنجی اینترنتی یکی از شیوه های رایج در تحقیقات بازار است که می تواند در کنار شیوه های دیگر جمع آوری اطلاعات از قبیل پرسشنامه ها، مصاحبه ها، مشاهده و غیره استفاده شود و موجب ایجاد برتری شود. نحوه عملکرد این سیستم بدین صورت است که اعضایی در سیستم با مشخصات کامل و حقیقی ثبت نام کرده و به میل خود نظرسنجی را پاسخ می دهند.

در این شیوه نیازهای اطلاعاتی کارفرما در قالب پرسش های مناسب (متنی، گرافیکی، تصویری) و برای مدت مشخصی در سایت قرار گرفته و پاسخگویان با انگیزه شرکت در قرعه کشی و کسب جوایز به نظرسنجی پاسخ می دهند. در نهایت نظرات و آرای جمع آوری شده پس از تحلیل به صورت گزارشات آماری و نموداری در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت. این گزارشات قابلیت تفکیک دارند: مثلا بر اساس منطقه جغرافیایی جنسیت سن میزان تحصیلات و وضعیت تاهل

نظرسنجی های اینترنتی زیادی در فیسبوک دیده می شود، برای مثال کانال های تلویزیونی برای آگاهی از برنامه منتخب میان بینندگان، و یا شرکت های تولیدی برای محصول محبوب، استفاده می کنند.

تی مدیا با پایه گذاری اولین و بزرگترین سیستم نظرسنجی الکترونیکی در ایران توانسته است بزرگترین معضل موسسات و شرکتها که همان فقدان سرعت عمل در تصمیم گیریها بدلیل هزینه بالا و زمانبر بودن انجام مراحل یک پروژه تحقیقات بازار است را برطرف نماید و با هزینه کم (نسبت به مدلهای مشابه سنتی) و درکوتاهترین زمان (حداکثر یک هفته) دهها هزار پاسخ (دهها برابر مدلهای سنتی) مشخص و معین را گرد آوری نموده و آنرا در اختیار کارفرمایان محترم قرار دهد.