ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

موثرترین شبکه های اجتماعی

زمانی بود که با شبکه های اجتماعی در فیسبوک خلاصه بود، اما با گذر زمان، شبکه های اجتماعی زیادی پدید امده که هر کدام دارای کاربرانی هستند و فعالیت در هر کدام از این شبکه ها بازخورد هایی دارد. در این مقاله به بررسی محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران می پردازیم:

اینستاگرام

این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس ایجاد شد، اما اکنون فیلم تا ۱۵ ثانیه را هم قبول میکند و نمایش می دهد. این شبکه اجتماعی مناسب طراحان، آزانس های هواپیمایی، هنرمندان ، فروشندگان لباس، عطر، زیروآلات و کلیه کسانی است که باتصویر محصولاتشان بتوانند مشتری را وسوسه به خرید کنند.

فیسبوک

این شبکه اجتماعی بزرگ و پر امکانات اولین شبکه ای بود که عموم جامعه کاربران ایرانی را به خود جلب کرد و شبکه های مجازی را محبوب نمود. امکانات فیسبوک بسیار است و شامل ایجاد نظر سنجی، تبلیغات،بازی های گروهی و آنلاین، گروه های نامحدود، پروفایل کاربری با امکان قرار دادن متن، عکس و ویدئو است.

گوگل پلاس

گوگل پلاس شبکه اجتماعی گوگل است و فعالیت در آن برای گوگل یک امتیاز مثبت به سایت شما است. یعنی در گوگل پلاس باید صفحه ای برای کسب و کار خود درست کرده و آن را به سایت خود متصل کنید، پس از آن با فعالیت در گوگل پلاس امتیاز مثبتی به شما داده می شود. در صورتی که میخواهید در صفحه اول گوگل باشید بهتر است این امتیاز های گوگل را به دست بیاوردید!

تلگرام

تلگرام شبکه اجتماعی است که برای استفاده بر روی موبایل ایجاد شد، اما امکان استفاده از آن بر روی کامپیوتر نیز وجود دارد. این شبکه اجتماعی محبوب و پر استفاده خدماتی مثل گروه های کاربری با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کانال های اجتماعی با امکان استفاده نامحدود دارد. اگر خدماتی دارید که نیاز به ارتباط مدوام با کاربر دارید بهتر است گروه خود را در تگرام راه اندازی کنید و ارتباط با مشتریانتان را از دست ندهید. یکی از سوال های کاربران نحوه ی عضو گیری است. برای عضو گیری در گروه یا کانال می توانید در سایر گروه ها تبلیغات کنید، لینک کانال خود را در سایر شبکه های اجتماعی و در سایت خود قرار دهید. و از دیگر کاربران هم بخواهید شما را به بقیه معرفی کنند.

لاین

لاین نیز یک شبکه اجتماعی بر پایه موبایل است که البته امکان استفاده بر روی کامپیوتر را هم دارد. در لاین میتون پروفایل کاربری داشت، متن، عکس و فیلم انتشار داد، برای سایر کاربران نظر ارسال کرد، تبلیغات، نظر سنجی داشت. در لاین امکان مکالمهصوتی و تصویری اینترنتی نیز وجود دارد.