ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

لزوم وجود پشتیبان سایت

برای داشتن یک وبسایت موفق و سودآور نیاز به پشتیبانی سایت دارید.

شرکت تی مدیا آماده قرارداد با سازمان های خصوصی و دولتی جهت ارائه پشتیبانی سایت در تبریز و پشتیبانی و محتوادهی شبکه های اجتماعی می باشد.

پشتیبانی سایت چیست

روزانه وب سایت های زیادی طراحی و ساخته می شوند ، از کسب و کار های کوچک و بزرگ وب سایت های اختصاصی خود را دارند. ولی به دلیل وجود برخی از مشکلات ، وب سایت ها پس طراحی و ساخت ، بروز رسانی نشده و راکد می مانند ، برخی از این مشکلات شامل:

  • نداشتن زمان کافی برای پشتیبانی سایت
  • نداشتن مهارت لازم برای پشتیبانی و یا سخت بودن کار با سیستم های مدیریت محتوای وب سایت
  • نداشتن دانش کامپیوتری و اینترنتی کافی برای کار و پشتیبانی سایت ها
  • نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی سایت
  • وجود خطاها و مواردی که در حین پشتیبانی نیاز به رفع دارند.
  • و …

 

اما چرا باید پشیبانی وب کنیم و  وب سایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟

وب سایت پایگاه اینترنتی و دفتر کار مجازی شماست، فرض کنید دفتری در دنیای واقعی دارید که تعدادی نیرو و .. در آن مشغول به کار هستند، مکان دفتر، دکوراسیون دفتر، نیروها و عملکرد مرتب و منظم آنها باعث موفقیت شرکت خواهد شد، همین نتیجه در وبسایت هم وجود دارد، فرض کنید فردی به عنوان مشتری (بازدید کننده در سایت) وارد دفتر می شود، با دیدن محصولات جدید ، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود ، و بر عکس ، وبسایت نیز باید طراحی استاندارد و جذابی داشته باشد، از مطالب به روز و جدیدی تشکیل شده باشد تا کاربران تشویق به استفاده و اعتماد از خدمات شما داشته باشند.

وب سایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کننده گان پس از چند بار ورود و مشاهده سایت شما ، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب سایت ، از آن خسته شده و به وب سایت شما برنخواهد گشت.

پشتیبان سایت می تواند فردی باشد که در دفتر شما مشغول به فعالیت است و اطلاعات فنی بالایی دارد و متخصص در زمینه نرم افزار و سیستم های تحت وب می باشد، و یا یک شرکت متخصص در این زمینه پشتیبانی محتوایی و فنی سایت را بر عهده بگیرد.

شرکت تی مدیا پس از طراحی سایت، پشتیبانی وب سایت شما را نیز بر عهده میگیرد و اقدامات انجام گرفته در پشتیبانی سایت : مونیتورینگ امنیت و بررسی مداوم سایت برای جلوگیری از هک سایت گرافیست حرفه ای برای پشتیبانی گرافیکی و ایجاد تصاویر و بنرهای تبلیغاتی برای سایت طراح حرفه ای وب سایت برای رفع ایرادات فنی وب سایت و افزودن بخش خاصی به سایت سئو کار حرفه ای برای ارتقاء وب سایت در کلمات کلیدی آن برای موتورهای جستجو برترین مشاوره تولید محتوا و کارشناس تولید محتوا برای ارتقاء مطالب سایت کارشناس هاستینگ و سرور برای امور امنیت وب سایت در پشتیبانی سایت به صورت حرفه ای

نحوه پشتیبانی سایت

وب سایت ها باتوجه به هدفی که دارند ، نیاز به بروزرسانی آن ها نیز متفاوت می باشد، برای مثال وب سایت های خبری نیاز به بروزرسانی روزانه و ساعتی می باشند، ولی تولید محتوا برای سایت های شرکتی هفتگی و روزانه می باشد (چند روز در هفته که با توجه به نوع فعالیت و نیاز به پشتیبانی سایت تعیین می شود.)