ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

طراحی فروشگاه اینترنتی

استقبال مردم از فروشگاه ها آنلاین هر روز بیشتر می شود، در مقابل فروشگاه ها هم پشتیبانی بهتری انجام می دهند و امکانات بیشتری را برای خرید بهتر به کاربر می دهند.

طراحی فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین

امروزه یکی از روش های فروش محصولات استفاده از اینترنت و راه اندازی فروشگاه های الکترونیک است. بسیاری از فروشگاه های الکترونیک انبار فیزیکی ندارند و حتی کالاهای غیر فیزیکی مثل کارت شارژ و … را به فروش می رسانند. این سایت ها در ایران مورد توجه زیادی قرار گرفته اند و هر روز به تعداد مشتریانی که ترجیح می دهند به صورت اینترنتی کالای خود را خریداری نمایند افزوده می شود. با توجه به این که فروشنده نیاز به فروشگاه واقعی و هزینه ی خرید یا اجاره را ندارد، در آمد خوبی از این راه می توان کسب کرد.

فروشگاه اینترنتی یکی از روش های انجام تجارت الکترونیک است، با توجه به اینکه بوسیله تجارت الکترونیک، تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها و پرداخت پول از طریق اینترنت انجام می شود، نوع طراحی سایت می تواند اعتماد لازم برای خرید را در مشتری ایجاد نماید،به همین منظور پیشنهاد می کنیم طراحی فروشگاه خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید.

icon1

ویترین طبقه بندی، مقایسه کالاها

در فروشگاه، خریدار می تواند بر حسب قیمت، رنگ و مدل، کالاها را فیلتر نماید. همچنین، تمامی پارامترهای مقداری (قابل فیلتر) در همان طبقه بندی به نمایش درآمده و خریدار می تواند کالاها را بر اساس مشخصات خاص همان طبقه، فیلتر نماید. پس از یافتن کالاهای مورد نظر، خریدار می تواند آنها را به سبد مقایسه کالاها افزوده و آنها را با هم مقایسه نماید. صفحه مقایسه فروشگاه، یکی از قویترین ابزارهای این نرم افزار بوده و تمامی پارامترهای کالاها را جهت مقایسه در کنار هم قرار می دهد. علاوه بر پارامتر های تعریف شده توسط مدیر فروشگاه، کالاها از لحاظ محبوبیت، مدل و سازنده (Brand)، امتیازی که از خریداران دریافت نموده اند و نقاط قوت و ضعف آنها، با هم مقایسه خواهند شد.

پارامترهای اختصاصی برای طبقه بندی محصولات

کالاها را با تمامی ویژگی ها و مشخصات ریز آن برای مشتریان خود تشریح کنید. در فروشگاه، این امکان برای شما فراهم است تا انواع پارامتر ها را برای کالا تعریف کنید. برای مثال از نظر رنگ، اندازه، جنس و … محصولات قابل دسته بندی و قیمت گذاری هستند، همچنین می توانید موجود بودن آنها را تعیین کنید. در هنگام نمایش کالا در صفحه، جزییات، پارامتر ها و مشخصات کالا نیز به نمایش درآمده و یک محصول را با تمامی جزییات مورد نظر فروشنده، به خریداران معرفی می نماید. در هنگام نمایش کالاها در ویترین طبقه بندی، پارامترهای مقداری به نمایش درآمده و به مشتری در فیلتر نمودن کالاها و رسیدن به کالای مورد نظر کمک می نمایند.

icon4

ویترین اتوماتیک

نمایش محصولات در صفحه اصلی فروشگاه به سادگی انجام می شود. به راحتی می توانید، یک ویترین کامل و پویا از تمامی کالاهای داخل فروشگاه تولید نماید. پیشنهاد های ویژه، کالاهای اولویت دار (مورد نظر فروشنده)، کالاهای انتخاب شده به صورت تصادفی از تمامی فروشگاهها، جدیدترین ها، پر فروش ترین ها، کالاهای توصیه شده، همگی در ویترین اتوماتیک در صفحه ی اصلی فروشگاه شما جای دارند. در صفحه ی هر محصول، محصولات مرتبط دیگر جهت نمایش انتخاب شده و به معرض نمایش در می آیند.

icon7

فروش ویژه و کد تخفیف

فروشگاه امکان قرار دادن کد تخفیف های مختلف برای کالا ها را دارد. برای مثال می توانید برای مشتریان با خرید بیش از مبلغ مشخص تخفیفی بدهید. امکان ایجاد تخفیف های مختلف وجود دارد. امکان ایجاد فروش ویژه برای ایام خاص وجود دارد، مثل عید ها که میخواهید هر کالایی را با قیمت متفاوتی از روز های عادی بفروشید.

گزارش های کارآمد

شما برای مدیریت بهینه و کامل و همچنین اشراف بر روی موجودی کالاها و سفارشات، چه گزارشاتی نیاز دارید؟ همه این گزارش گیری ها در فروشگاه وجود دارد. گزارشات موجود در سیستم، طیف وسیعی از اطلاعات مختلف را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد. گزارشات روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه. گزارش از کالاها و میزان فروش آنها در دوران مورد نظر مدیر و میزان استقبال از آنها. گزارش از سفارشات صورت گرفته، مقایسه آنها با یک دوره دیگر، میزان درآمد و کارکرد مالی فروشگاه در بازه زمان های مختلف. بیشترین فروش در چه زمانی رخ داده است و میزان آن چقدر بوده است؟ بیشترین تعداد فروش مربوط به کدام کالاست؟ در انبار فروشگاه من، از هر کالا چه تعداد باقی مانده است؟ آیا مایلید تا اگر یک کالای خاص در فروشگاه شما به یک تعداد مورد نظر رسید، به شما هشدار داده شود؟

icon5

جستجوی Ajax و صفحه جستجو

یافتن سریع کالای مورد نظر مشتری، هدف اصلی فروشگاه است. در بالای سایت، کنترل جستجوی پویا به صورت Ajax وجود دارد که به مجرد شروع تایپ کلمه جستجوی مشتری، فروشگاه را به دنبال کالای مورد نظر ایشان جستجو نموده و نتیجه را به نمایش می گذارد. به مجرد تایپ حرف جدید، مجدد جستجو انجام می گیرد. علاوه بر جستجوی Ajax، صفحه جستجوی کاملی برای سایت طراحی شده است که امکان جستجو در بین تمامی کالاهای سایت، همراه با قابلیت فیلتر نتایج بر اساس قیمت، مدل، رنگ را فراهم می نماید. از صفحه جستجو نیز مشتریان کالاهای مورد نظر خود را به سبد مقایسه افزوده و آنها را با هم مقایسه نماید.

icon3

مدیریت قدرتمند

امکانات مدیریت بهینه و قدرتمند بر روی فروشگاه. هر آنچه مدیر یا مدیران فروشگاه نیاز دارند، فراهم شده است. ابزارهای بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار گرفته است تا فروشگاه خود را به صورت کامل مدیریت و بروز رسانی نمایید. در همه بخش های صفحه های مدیریت فروشگاه، راهنمای متنی بسیاری درج شده است و کلیه امکانات را در همان قسمت به صورت کامل توضیح می دهد. ابزارهای ایجاد فروشگاههای مجازی، طبقه بندی ها، ورود کالاها، کنترل و مدیریت ویترین ها، پیشنهاد ها و تخفیف ها، سفارشات و گزارش های متعدد، روشهای ارسال و پرداخت، همگی به صورت کاملا منظم و زیبا طراحی شده اند تا مدیر سایت را کمک نمایند، به صورت کاملا ساده، به مدیریت فروشگاه عظیم و پر از کالای خود بپردازد. بر روی انبار کالاهای موجود، اشراف داشته و پیشنهاد های تخفیف دار و کالاهایی که می خواهد به خریداران توصیه نماید را براحتی مدیریت نماید.