ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

شروع کار با وردپرس

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی، در طی این مقاله با وردپرس و آموزش نصب و کار با آن آشنا خواهید شد.

وردپرس چیست؟

طیق توضیحات موجود در سایت وردپرس فارسی :

وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. مایلیم با افتخار اعلام کنیم که وردپرس باارزش و مجانی است.

طبق توضیح بالا، وردپرس نرم افزاری است که امکات طراحی سایت های خبری، شرکتی، شخصی، وبلاگی  و… را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع وردپرس یک cms  و یا همان  سیستم مدیریت محتوا است، که مطالب و محتوایی که می خواهید در سایت قرار دهید را قابل مدیریت می کند، یعنی با نصب وردپرس بر روی یک هاست، می توانید متن، عکس، ویدئو و غیره را در سایت خود منتشر کنید، آنها را ویرایش و یا حذف کنید. برای سایت کاربر جدید تعریف کنید، به آنها اجازه دسترسی به بخشی های مختلف را بدهید و در نهایت با پوسته های آماده وردپرس، محتوای خود را به کاربران نمایش دهید.

ذکر این نکته الزامی است که با وجود پوسته ها و افزونه های آماده وردپرس، یک کاربر مبتدی قادر به طراحی سایت پیشرفته با وردپرس نمی باشد. زیر علاوه بر وجود امکانات آماده، بسیاری از امکاناتی که مورد نیاز کاربران می باشد تنها از طریق کد نویسی و یا شخصی سازی این پوسته ها و یا افزونه ها امکان پذیر است و نیاز به دانش برنامه نویسی دارد.

شروع کار با وردپرس

جهت راه اندازی و نصب وردپرس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. میزبان (هاست) مناسب پیدا کنید که پشتیبانی خوبی از وردپرس داشته باشید.
  2. دانلود و نصب وردپرس
  3. مشاهده آموزش راه اندازی سایت و وبلاگ وردپرسی

 

لینک دانلود وردپرس فارسی – آموزش گام به گام نصب وردپرس