ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

رپورتاژ آگهی چیست

منظور از  رپورتاژ آگهی یا همان تبلیغ رپورتاژ (Advertorial) این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود و این مطالب علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. این مطالب معمولا از سوی وب‌سایت نمایش‏‌دهنده از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از سایر مطالب جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است. معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود. تبلیغات مرسومی مثل اینکه خیلی زندگی بدی داشتم تا اینکه با این محصول آشنا شدم و الان خیلی راضی هستم، کاملا دروغین به نظر می رسد، بنابرین مخاطب از زاویه ای وارد ماجرا می شود که نمیداند این مطلب یک آگهی تبلیغاتی است و این تاثیر رپورتاژ آگهی را بالا می برد. همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک هاست که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود.

 

سفارش نوشتن رپورتاژ آگهی

اگر قصد انجام رپورتاژ آگهی دارید کافی است طراحی سایت خود را انجام دهید تا مخاطبان به آنجا هدایت شده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند. نوشتن و نمایش رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید مختلف توسط کارشناسان تی مدیا انجام می شود.

 

نمونه رپوتاژ آگهی

هر روز در صدا و سیما و نشریات، شرکت‌ها و صاحبان خدمات، وعده برگزاری مسابقات زیادی با جوایز ارزشمند را می‌دهند.

شرکت در بعضی از آنها مستلزم خرید محصول و ارسال کدی روی محصول است، برای شرکت در بقیه باید با زحمت عکسی بگیرید و به اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی بفرستید.

در این میان شاید شرکت در هیچ مسابقه‌ای ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از جشنواره «ستاره ۷۲۰ مربع» نباشد!

شاید صحبت از خدمات خود#۷۲۰* توضیح واضحات باشد و خیلی از شماها از قبل مشتری این سرویس کار راه انداز باشید.

اما برای آن دسته از شما که آشنایی با این سرویس ندارند، باید بگویم که به کمک این سرویس شما بدون مراجعه به عابربانک‌ها یا اینترنت، می‌توانید به سادگی، قبض‌های خود را پرداخت کنید، موجودی کارت‌های بانکی خود را بگیرید، به خیریه‌های کمک کنید و سیم کارت خود را شارژ کنید.

همه اینها به سادگی هر چه تمام‌تر با شماره‌گیری عبارت #۷۲۰* یا همان ستاره ۷۲۰ مربع با گوشی موبایل ممکن می‌شود.

به این ترتیب شما اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید یا فرصت و مجال رفتن به بیرون از منزل یا محل کار را هم نداشته باشید، خیلی از کارهای خود را می‌توانید بی‌درنگ انجام بدهید.

و حالا جالب است که ترتیبی داده شده که کاربران سایت، با همین کاربری‌های معمول خود، امکان شرکت در یک مسابقه را داشته باشند، مسابقه‌ای که جوایز ارزشمندی دارد.

مسابقه #۷۲۰* بخش‌های مختلفی دارد:

– قرعه‌کشی شارژ رایگان که روزانه برگزار می‌شود و بدون اینکه شما امتیازی داشته باشید، می‌توانید صرفا به خاطر کاربر بودن سرویس #۷۲۰* در آن شرکت کنید و شارژ رایگان برنده شوید.

– مسابقه روزانه که در آن کاربرانی که هزار امتیاز کسب کرده‌اند، شرکت می‌کنند و جایزه آن یک دستگاه گوشی سونی ZR برای برندگان هر روز است. اسامی برندگان این مسابقه روزانه، یک هفته یک بار اعلام می‌شود.

– یک قرعه‌کشی دیگر هم هست که در آن هر هفته بین کسانی که ۵۰۰ امتیاز آورده باشند، یک قرعه‌کشی برگزار می‌شود و به برنده یک دستگاه تبلت داده می‌شود.

– اما قرعه‌کشی ویژه #۷۲۰* وسوسه‌انگیز است، چون اگر ده هزار امتیاز کسب کرده باشید، می‌توانید در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی ix35 شرکت داده شوید!

اما چطور می‌شود، این همه امتیاز آورد؟

خیلی ساده، امتیازها این طور حساب می‌شوند:

دعوت دوست: ۲۰۰ امتیاز
خرید شارژ: ۱۰۰ امتیاز
پرداخت قبض: ۵۰ امتیاز
کمک به خیریه: ۵۰ امتیاز
گرفتن موجودی: ۵۰ امتیاز
شرکت در نظرسنجی: ۱۰۰ امتیاز
کسب امتیاز به صورت ویژه: ۲۰ امتیاز بیشتر علاوه بر امتیاز هر تراکنش با انجام تراکنش از طریق برنامک #۷۲۰*

خب، به نظرم، خیلی جالب به نظر می‌رسد که بتوانیم با همان کاربری‌های معمول روزانه خود، شانس برنده شدن یک جایزه ارزشمند را هم داشته باشیم.

پس ستاره ۷۲۰ مربع را فراموش نکنید!

بک لینک و رپورتاژ آگهی

بک لینک و رپورتاژ آگهی

بک لینک و رپورتاژ آگهی