ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

بازاریابی شبکه های اجتماعی – SOCIAL MARKETING

واحد بازاریابی شبکه های اجتماعی

با حضور شبکه های اجتماعی می توان یک ارتباط قوی با مردم ایجاد کرد و با قدرت برند خود را گسترش داد. میان مردم بودن باعث اطلاع درست از نیاز جامعه می شود و می توان در جهتی درست رشد کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و تجارت

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین کار مردم در اینترنت محسوب می‌شود، به همین خاطر کاملا منطقی به نظر می‌رسد که از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فروش و شهرت استفاده کرد و به دنبال تبلیغات و معرفی خود به مشتریان بود. در تجارت، یکی از آسان ترین روش های متفاوت بودن ورود به دنیای مشتریان است و  اینجاست که باید تکنولوژی و رسانه های اجتماعی را پذیرفته و از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

بازاریابی اینترنتی به سبک شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین روش های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی است و یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی هم، بازاریابی شبکه های اجتماعی است.  البته این نوع بازاریابی هم مثل انواع دیگر راه و رسم خودش را دارد. خیلی از کارهایی که در این حیطه انجام می شوند کاملا اشتباه هستند و متاسفانه بسیاری از افراد نادانسته مرتبا مرتکب همین اشتباهات می شوند و از سوی دیگر خیلی اقدامات هستند که کمتر کسی به آنها توجه می کند. پس از مدتی بازاریابی شبکه های اجتماعی باعث سردرگمی شما شده و نتیجه ی مثبت و سود مورد انتظار را از این کار نمی گیرید، این کار همانطور که ساده و مردمی است، نیاز دارد نقاط مثبت و ضعف هر شبکه اجتماعی را بدانید و از آنها به طور صحیح استفاده کنید.

در حال حاضر ۹۰ درصد کسب‌وکارهای جهان هر کدام با روش‌های مخصوص به خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی

تی مدیا تیم متخصصی برای بازاریابی آنلاین دارد، و در این تیم، افراد به تولید محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی برای تجارت شما می پردازند، این فعالیت ها شامل تولید محتوای تازه و به روز، ساخت تیزر های تبلیغاتی، تولید عکس، مسابقات و نظر سنجی ها و دنبال کردن و پاسخگویی به مخاطبان در شبکه های اجتماعی است. در واقع “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. و تیم بازاریابی آنلاین تی مدیا درصد شما از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شما را در مقایسه با رقبای‌تان بالا می برد تا سهم شما در رسانه های اجتماعی بیشتر شود و شهرت و سود بیشتری به دست آورید.

مهم ترین آمار استفاده از شبکه های اجتماعی

  • بیش از ۹۷ درصد جست و جوهای کاربران در شبکه های اجتماعی به کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین مربوط می شود.۸۰ درصد مدیران بر این باورند که شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در بازاریابی و معرف برند آنها ایفا می کنند.۷۱ درصد مشتریانی که روی شبکه اجتماعی از برند محبوب خود پاسخ دریافت می کنند، استفاده از خدمات آن را به دیگر کاربران هم توصیه می کنند.۶۵ درصد مدیران شرکت ها اعلام کردند سازمان آنها از ابزارهای مخصوص رسانه های اجتماعی برای فهم هرچه بهتر بازار استفاده می کند.
  • ۹۳ درصد تحقیقات آنلاین از داخل جست و جوگرهای اینترنتی آغاز می شود و ۶۸ درصد مشتریان قبل خرید کالا محصول مورد نظر خود را روی شبکه اجتماعی بررسی می کنند.۸۶درصد شرکت ها شبکه اجتماعی را ابزاری آسان برای بازاریابی می دانند و ۴۱ درصد ابزارهای اجتماعی مخصوص ارتباط با مشتری به کار می روند.
  • شبکه های اجتماعی حجم فعالیت مراکز بازاریابی را ۲ برابر کرده اند و در افزایش سود آنها هم دخیل بودند.

ما در زمینه برندینگ و نظارت بر اجرای آن به شما کمک میکنیم. هدف این است که شما از میزان شهرت و محبوبیت برند خود میان مردم مطلع باشید و بدانید مردم از شما چه انتظاری دارند، حتما میدانید که برای موفقیت باید با هوشمندی میان مردم قدم زد!

با فعالیت در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر، لاین، تلگرام، واتس آپ و … می توان بازدید از سایت را بالا برد، اما فعالیت و جذب مخاطب در رسانه های اجتماعی قوانین خودش را دارد، مثلا با قرار دادن مقاله های تخصصی در رسانه های اجتماعی شما برندی محبوب نمی شوید، بلکه می توان از مسابقات و نظرسنجی های جایزه دار برای جذب ترافیک سایت استفاده کرد. کاربر با مراجعه بیشتر به سایت، برند شما را به یاد نگه میدارد.

ما می توانیم در زمینه مدیریت رسانه های اجتماعی به کمک شما بیاییم و ارتباط شما با مخاطب را بهتر کنیم. تهیه محتوا و عکس و فیلم های کوتاه برای رسانه های اجتماعی از خدمات ماست.

ما در رسانه های اجتماعی مناسب شما که در آن مخاطبان شما بیشتر حضور دارند، حساب کاربری ایجاد کرده و مدیریت آن را انجام می دهیم. رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در موفقیت شما دارند، به ما اطمینان کنید!

مشاوره با کارشناسان تی مدیا

اگر آماده ورود به دنیای تجارت الکترونیک هستید و یا هنوز نیاز به مشورت دارید، کارشناسان تی مدیا آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان هستند. هدف ما آسان نمودن تجارت شماست.

رشد و توسعه با تجارت آنلاین! در دنیای امروز وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی بهترین روش برای برندینگ و افزایش فروش و محبوبیت میان مردم است. و این حضور با طراحی های هوشمندانه و تکنولوژی های خاص کامل می شود. آیا آماده یک شروع فوق العاده هستید؟