ما اینجاییم تا به رشد برند شما کمک کنیم! ۸۶۰۹۹۸۰۵-۰۲۱

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت و بازاریابی موتورهای جستجو

سئو چیزی بیشتر از بهبود رتبه شما است، سایتی که سئو خوبی دارد میان مردم محبوب تر است، کاربران به آن اعتماد دارند و فروش بیشتری را به دست می آورد.

خدمات سئو ما شامل محتوا دهی صحیح، یافتن کلمات کلیدی مناسب و پربازدید برای سایت شما، تصحیح و ایجاد لینک های داخلی و خارجی مناسب، بهبود رنکینگ،ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پربازدید برای افزایش ترافیک سایت، و ارائه گزارش از عملکرد است.

جستجوی اساسی
محتوای تولید شده درست و بر اساس کلمات کلیدی ایجاد شده است.

بهبود رنکینگ
با انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت رنکینگ سایت شما در موتورهای جستجو و سیستم های رتبه دهی بهبود پیدا می کند.

لینک سازی
لینک های درونی و خارجی از نکات مهم در بهبود سئو است. همچنین بک لینک های نامناسب نتیجه عکس در سئو دارد. برای بهینه سازی سایت باید لینک های مرتبط و بک لینک هایی از سایت هایی با رنکینگ بالا ارتباط داشت.

قلب یک وب سایت سئو و جایگاه مناسب آن در موتورهای جستجو است. ما با آنالیز رقبا و جستجوهای کاربران، کلمات کلیدی مناسب شما را پیدا کرده و رتبه شما را افزایش می دهیم. پایه ی انجام سئو ، کد نویسی استاندارد، سرعت بارگذاری پایین صفحه و محتوای صحیح است که توسط سئوکاران تی مدیا انجام می شود.

انجام سئو و بهینه سازی سایت برای موفقیت هر وب سایتی لازم و ضروری است. با انجام سئو شما در زمینه مربوط به سایت از سایر رقبا پیشی گرفته و افزایش فروش خواهید داشت. برای خدمات سئو ما تعداد صفحات و محتوای ایندکس شده از سایت شما را افزایش می دهیم. لینک سازی صحیح انجام می دهیم و ترافیک سایت شما را بالا می بریم.

آنالیز کلمات کلیدی
از استراتژی های مهم در بهبود سئو و رنکینگ، استفاده از کلمات کلیدی و آنالیز آنها میان رقبا است.

گزارش دهی وضعیت
وب سایت شما مرتبا تحت آنالیز بوده و تمام آمار و گزارشات مثل ترافیک سایت، ساعات پربازدید سایت، کلماتی که با آن کاربر وارد سایت شما شده، چه صفحاتی بازدید بالاتری از بقیه داشته اند و … را به شما ارائه می دهیم تا از وضعیت سایت مطلع باشید.

مشاوره با کارشناسان تی مدیا

اگر آماده ورود به دنیای تجارت الکترونیک هستید و یا هنوز نیاز به مشورت دارید، کارشناسان تی مدیا آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان هستند. هدف ما آسان نمودن تجارت شماست.

رشد و توسعه با تجارت آنلاین! در دنیای امروز وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی بهترین روش برای برندینگ و افزایش فروش و محبوبیت میان مردم است. و این حضور با طراحی های هوشمندانه و تکنولوژی های خاص کامل می شود. آیا آماده یک شروع فوق العاده هستید؟